sharifah shikin alsaggof

sharifah shikin alsaggof

Saturday, July 10, 2010

patutkah aku begini???

Dear dairy..... 10.7.2010
Arini aku sorang jew dlm blik... yg lain cm biasa la... blik... cdek pon x dew...pg umh syafiq wat final project... maka aku keseorangan... aku bosan... bdn panas nk dmm.. x lalu nk mkn.. aku o9 facebook.... aku rindu cdek... aku bkk fb dye... aku bca semua coment2 dye ngan fwen dye.. aku sendiri x phm.. nper aku msti jelous??? Knapa ngan ko iekin??? Knapa ko x halang airmata ko 2 sial... knpa ko biar dye mngalir?? Arrrggggggggggghhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!! Prasaan apew nie... knapa knapa knpa???? Dye bkn msj syg2 pon... cma graw2 manjew... naper ko nk nangis bodoh...!!! knapa ko tkt sangt???? Waled knapa iekin jd lemah cm nie??? Mna kekuatan iekin??? Knapa iekin dh x kuat cm dlu??? Iekin syg dye... iekin x nk hilang dye... tlg la.... iekin x pnh syg owang cm nie skali.. iekin x pnh dpt kekuatan cm dye... awak... tlg jgn tgl shaye... shaye nk awak disisi shaye smpai shaye pergi menghadap ilahi... itu permintaan shaye...

No comments:

Post a Comment